DIT DOEN WE

Een selectie uit meer dan 20 jaar Yardmen.

HOLOCAUST NAMENMONUMENT

Buitenboordmotor van het Nederlands Auschwitz Comité. Van 2012 tot aan de opening in 2021. Mediastrategie, stakeholdermanagement, externe communicatie, events en fundraising.

KIESKOMPAS

Sinds 2016 aandeelhouder en directievoering. Onderzoeksinstituut gericht op het in kaart brengen van politiek maatschappelijke opinies. Via panelonderzoek en online tools.

ACHMEA

Medewerkers uitdagen en aanjagen om met hun eigen ontwikkeling aan de slag te gaan. Op basis van eigen aanmelding: niet omdat het moet, maar omdat je het zelf belangrijk vindt.

Yardmen Doen

STRAAT MUSEUM

Begeleiding bij pers en woordvoering, opzet Q&A’s en corporate story tijdens de eerste fase van het grootste Street Art Museum ter wereld, in een voormalige scheepsbouwwerf in Amsterdam-Noord.

ABN AMRO

Uitlokken van eigen verantwoordelijkheid en initiatief. In de ICT kolom van de ABN AMRO. Durf je het op te nemen tegen de logica van procedures? Een echte gamechanger.

METAALUNIE

Koninklijke Metaalunie is al sinds lang een zeer gewaarde opdrachtgever voor wie we veel uiteenlopende opdrachten uitvoeren.

GEMEENTE ALMERE

Op zoek naar de paarse krokodil. Cultuurtraject met alle medewerkers om vastgeroeste patronen in de organisatie te doorbreken.

TALPA NETWORK

Cultuuronderzoek naar grensoverschrijdend gedrag binnen de gehele Talpa Network-organisatie. Op basis van de bevindingen gestart met een langdurig traject van bewustwording voor alle medewerkers, van directie tot werkvloer.

NPO (AWO Fonds)

Strax is een langlopend traject met betrekking tot duurzame inzetbaarheid van medewerkers van de publieke omroepen, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van peer-to-peer tactiek.

NVB Nederlandse Vereniging van Banken

Opdrachtgever van het eerste uur. Al sinds 2003! Productie en vormgeving van eigen magazine.

VLUCHTELINGENWERK

Begeleiding bij verandertraject met MT en medewerkers VluchtelingenWerk Nederland.

RIJNCONSULT

Positionering en het realiseren van nieuwe huisstijl. Daarbij ook de ontwikkeling van eigen magazine, HKBVN (Het kleinste blad van Nederland), voor klanten en stakeholders, waarbij de medewerkers nauw werden betrokken.

STERK VOOR STRAX

De omroepwereld verandert continu en dat stelt steeds nieuwe eisen aan de mensen die hierin werkzaam zijn.

RESTO VAN HARTE

Begeleiding van raad van toezicht bij zelfevaluatie en positionering.

GALLERY COLOR

Gestart vanuit Yardmen in 2008 is GalleryColor inmiddels uitgegroeid tot een van de belangrijkste fotovaklabs in Europa. Vooral webbased, met fysieke vestigingen in Noordwijk, Amsterdam en Den Bosch.

TNO

Concept en realisatie meerdaags event voor relaties, stakeholders en medewerkers, inclusief verschillende videoproducties rondom TNO 90 Jaar.